تاپ تک

ساخت وبلاگ

بر اساس بررسی تکینیو اولین مجله‌ی مد آمریکایی است که در شروع با انتشار مطالب جالب و آموزنده، طبقه متوسط و بالای جامعه‌‌ی آمریکا را مورد هدف قرار داد. هارپر و برادران، مجله مد Harper’s Bazaar را در سال ۱۸۶۷ معرفی کردند که در ابتدا به صورت هفته‌‌ نامه منتشر می‌شد ولی بعد از گذشت زمان در قالب ماهنامه نه تنها در امریکا بلکه در ۳۲ کشور جهان توزیع می‌شود. به جرات می‌توان یکی از اثرگذارترین مجلات دنیای مد را مجله هارپرز بازار معرفی کرد. زیرا که از ترندها و آخرین فشن شوها تا تغییراتی که در استایل لباس ها اتفاق افتاده است را یکجا اطلاع رسانی می‌کند. در ماه می ۲۰۰۱ Glenda Bailey  به عنوان سر دبیر مجله هارپرز بخش آمریکا منصوب شد. این مجله مد در قالب بلاگ و بسترهای دیجیتالی مثل شبکه‌های اجتماعی به راحتی در دسترس عموم قرار دارد.
همچنین دیگر مجلات را در اینجا آوردیم

تاپ تک...
ما را در سایت تاپ تک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ارسلان toptech بازدید : 89 تاريخ : سه شنبه 28 تير 1401 ساعت: 13:32

براساس بررسی تکینیو اینستایل نه تنها برای زنان بلکه برای هر کس که به سبک زندگی و مد علاقه دارد، مجله‌ی مفید و جذابی خواهد بود. این مجله‌ یکی از معدود مجله‌های ست که به عنوان مرجع و منبع، برای وبلاگ نویسان فشن و لایف استایل شناخته شده است. آریل فاکسمن (Ariel Foxman )، که ۲۵ سال پیش به اینستایل پیوست، سر دبیر مجله بود تا اینکه لورا براون (Laura Brown) در سال ۲۰۱۶ این مقام را تصاحب کرد. براون مدیر اجرایی سابق مجله‌ی Harper’s Bazaar بود و تجربیاتش در این زمینه برای او بسیار مفید بود.
در سال ۲۰۱۸، InStyle به اولین مجله بزرگ مد تبدیل شد که عکاسی و تبلیغات با خز را ممنوع اعلام کرد؛ این امر باعث جذب مخاطبین حامی حقوق حیوان به این مجله شد.
ایناستایل نه تنها در امریکا بلکه در بیش از ۱۶ کشور از جمله استرالیا، آلمان، برزیل، یونان، کره جنوبی و اسپانیا توزیع می‌شود.

تاپ تک...
ما را در سایت تاپ تک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ارسلان toptech بازدید : 110 تاريخ : سه شنبه 28 تير 1401 ساعت: 13:31

برای آشنایی با این مجله با تکینیو همراه باشید

وگ برای اولین بار در سال ۱۸۹۲ ابتدا توسط تاجر آمریکایی به نام  آرتور بالدوین ترنر به عنوان روزنامه هفتگی منتشر شده بود و بر سبک زندگی و تفریحات اقشار سطح بالای جامعه آمریکا تمرکز داشت. سپس در سال ۱۹۰۹ امتیاز این مجله توسط Condé Montrose Nast خریداری شد و رویکرد مجله به سمت دنیای زنان تغییر مسیر داد. پس از گذشت دو سال مجله مد ووگ اعتبار جهانی پیدا کرد و مسیر معرفی خود را در اروپا هموار کرد.

در سال ۱۹۸۸ پس از افت چند ساله‌ی مجله‌ی مد ووگ، آنا وینتور به عنوان سر دبیر مجله برگزیده شد و با سیاست معرفی ترند‌های روز دنیا، جان دوباره به مجله بخشید. امروزه مجله ووگ به ۲۳ زبان زنده، به شکل ماهنامه منتشر می‌شود و نسخه ایتالیایی Vogue Italia به عنوان برترین مجله مد در جهان شناخته شده است.

بی شک پرفروش ترین مجله مد و فشن را میتوان ووگ معرفی کرد.
همچنین دیگر مجلات را در وبسایت تکینیو می توانید مشاهده کنید

تاپ تک...
ما را در سایت تاپ تک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ارسلان toptech بازدید : 119 تاريخ : يکشنبه 26 تير 1401 ساعت: 14:56

به گزارش تکینیو بعد از جنگ جهانی دوم در سال ۱۹۴۴ زنان در فرانسه به حق رای دست پیدا کردند. یک سال بعد از این اتفاق هلن گردن به همراه همسرش پیر لازرف تصمیم گرفتن که مجله‌ای برای بانوان سرزمین خود منتشر کنند.

مجله‌ای که  حتی اسمش، جنسیت مخاطبینش را مشخص می‌کرد؛ Elle  در زبان فرانسوی به معنی سوم شخص مونث است. این نشریه در ۲۱ نوامبر ۱۹۴۵ میلادی اولین شماره خود را منتشر کرد. بعد از گذشت سال‌ها این مجله نه تنها در پاریس بلکه در چند کشور دیگر طرفداران خودش را پیدا کرد و به عنوان مرجع در عرصه‌ی اطلاع رسانی فشن در تراز بین المللی  قرار گرفت. اکنون این مجله‌ی مد و فشن به ۲۹ زبان زنده دنیا ترجمه می‌شود. این مجله به شکل هفته‌نامه در فرانسه منتشر می‌شود.

نظر شما راجع به این مجله چیست؟ با تکینیو به اشتراک بگذارید

تاپ تک...
ما را در سایت تاپ تک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ارسلان toptech بازدید : 163 تاريخ : شنبه 25 تير 1401 ساعت: 15:18

الجی پس از مدت ها که دیگر کمتر در اخبار ظاهر می شد و دیگر نوآوری های زیادی ازخود نشان نمی داد این بار با دیوایس جدید خود با دو صفحه نمایش و با آرایش قرارگیری جدید خبر ساز شده است با تکینیو همراه باشید

ویژگی های نرم افزاری صفحه دوگانه

به گفته ی الجی از دو صفحه نمایش می توان مثلا در زمان دیدن ویدیو استفاده کرد به طوری که صفحه نمایش کوچکتر به عنوان دکمه های کنترلی در زمان دیدن ویدیو استفاده شود و صفحه بزرگتر به طور تمام و کمال به پخش ویدیو بپردازد. استفاده دیگری که الجی به آن اشاره کرده است زمینه ی گیمینگ است مثلا در آسفالت ۹ می توان نقشه ی بازی را در صفحه نمایش کوچکتر مشاهده کرد و صفحه نمایش بزرگتر فقط خود بازی را نشان دهد.

 

Dual Gaming

قابلیت دیگری که می توان با وجود دو صفحه نمایش روی آن مانور داد قابلیت چند برنامه ای یا همان مالتی تسکینگ (Multitasking) است به طوری که می توان بدون تغییر برنامه به طور همزمان از دو برنامه استفاده کرد برای مثال می توان هنگام تماشای ویدیو در یک صفحه نمایش در صفحه نمایش دیگر در اینترنت گشت زد یا موزیک خود را کنترل کنید و یا حتی به دوست خود پیام دهید.

Multitasking

تاپ تک...
ما را در سایت تاپ تک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ارسلان toptech بازدید : 126 تاريخ : شنبه 25 تير 1401 ساعت: 15:03

بر اساس بررسی تکینیو با توجه به شماتیک منتشر شده حفره ی آیفون 14 پرو دوتایی است که یکی از آن ها کپسولی شکل است و دیگری سوراخ تکی است. در این شماتیک تمام ابعاد و اندازه های آیفون 14 پرو نیز مشهود است به صورتی که ضخامت 14 پرو 7.85 میلی متر اعلام شده است که 20 میلی متر از آیفون 13 پرو بیشتر است. بر اساس تصاویر شکل جدید حفره ها فضای بیشتری از صفحه را در اختیار نمی گذارد البته هنوز برای این گفته زود است و باید صبر کرد تا نسخه ی واقعی این دیوایس مورد انتظار را دید. پس با وبسایت ما همراه باشید

 

تاپ تک...
ما را در سایت تاپ تک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ارسلان toptech بازدید : 89 تاريخ : شنبه 25 تير 1401 ساعت: 15:01

باغ گیاه شناسی و تاریخی ارم، واقع در استان فارس شهر شیراز، یکی از بزرگ ترین مکان های گردشگری شهر شیراز است که بازدیدکنندگان بسیار زیادی دارد. با تکینیو همراه باشید

طی توصیف های شده تاریخچه ی این بنا به سده ی دهم و یازدهم هجری می رسد که در روزگاران سلجوقیان و آل اینجو پابرجا بوده است. در حال حاضر این باغ در اختیار دانشگاه شیراز است و باغ گیاه شناسی آن نیز در اختیار دانشکده ی کشاورزی و ساختمان باغ در اختیار دانشکده ی حقوق قرار دارد.

در تاریخ 6 تیرماه 1390 در 35امین اجلاس کمیته میراث جهانی یونسکو، باغ ارم شیراز و 8 باغ دیگر ایران در فهرست میراث جهانی ثبت گردیده است.

ویژگی منحصر به فرد آن این است که ساختمان اصلی در مرکز باغ قرار گرفته است که از نظر معماری، نقاشی، کاشی کاری و گچ بری از شاهکارهای معماری زمان قاجار است. درشمال غربی شهر شیراز و در کنار شهر باغ زیبایی از دوره قاجاریه باقی‌مانده که به باغ ارم مشهور است. در سمت جنوب باغ رودخانه ی خشک شیراز از شرق به غرب امتداد دارد. وسعت باغ بیش از سه هکتار و از درختان مرکبات و سرو پوشیده شده‌است.

 
تاپ تک...
ما را در سایت تاپ تک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ارسلان toptech بازدید : 142 تاريخ : چهارشنبه 22 تير 1401 ساعت: 17:35

مشخصات فنی 206 تیپ سه پانوراما(سقف شیشه ای)

 

به نقل از تکینیو ایران خودرو در بحث مشخصات فنی از پیشرانه  TU3A، 1360 سی سی در این خودرو استفاده کرده است که توان 75 اسب بخاری به همراه گشتاور 118 نیوتن متری را به همراه دارد بنابر گفته ی ایران خودرو شتاب صفر تا صد این خودرو 14.1 ثانیه است که به نظر عددی بد است به خصوص که این خودرو اغلب نظر جوانان را جلب می کند و جوانتر ها به شتابگیری علاقه ی بیشتری دارند.

این خودرو از جعبه دنده ی 5 سرعته دستی بهره می برد. مصرف سوخت اعلامی از سوی کمپانی ایران خودرو به صورت ترکیبی 6/4 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر است. وزن خودرو 1025 کیلوگرم است و حجم باک نیز 50 لیتر می باشد.
در بخش تجهیزات این خودرو ایران خودرو از فرمان هیدرولیکی در این خودرو استفاده کرده است و خبری از فرمان برقی نیست. ترمز های عقب و جلوی این خودرو نیز خوشبختانه دیسکی است.روکش صندلی ها همچنان پارچه ای است و تریم خاکستری در این خودرو استفاده شده است صندلی ها نیز همچنان به صورت دستی تنظیم می شوند و از موتور برقی استفاده نشده است. همچنین تهویه ی این خودرو تک کاناله و اتوماتیک است.

تاپ تک...
ما را در سایت تاپ تک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ارسلان toptech بازدید : 112 تاريخ : سه شنبه 21 تير 1401 ساعت: 14:57

در پوشش رویداد Peek Performance اپل توسط تکینیو از رنگ جدید سری 13 آیفون های خود پرده برداشت. 13 معمولی رنگ سبز ساده را دریافت می کند و 13 پرو و پرو مکس به رنگ سبزی که اپل آن را Alpine Green نامیده است آغشته می شود.

 

رنگ سبز سری ۱۳ پرو شباهت زیادی به رنگ سبز سری 11 پرو دارد و احتمالا به دلیل استقبال خریداران از آن رنگ اپل تصمیم به ارائه این رنگ کرده است.

تاپ تک...
ما را در سایت تاپ تک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ارسلان toptech بازدید : 116 تاريخ : سه شنبه 21 تير 1401 ساعت: 14:32

در یکی از شلوغ ترین خیابان های شهر شیراز، یکی از آرام ترین کافه های این شهر قرار گرفته است. با تکینیو همراه شوید

کافه بام واقع در خیابان حکیمی در خیابان ملاصدرا شهر شیراز، مکانی آرام و جذاب و دوست داشتنی را برای مهمانان خود فراهم کرده است. منو این کافه نسبتا همه نوع نوشیدنی و غذا را پوشش می دهد. این کافه در شب با چراغانی های بسیار زیبایی که انجام شده یکی از زیبا ترین کافه ها را در بین کافه های شیراز دارد.

تاپ تک...
ما را در سایت تاپ تک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ارسلان toptech بازدید : 103 تاريخ : سه شنبه 21 تير 1401 ساعت: 14:22

چمن 3G

grass artifi

نوع دیگری از زمین که رایج است و در تکینیو میخواهیم راجع به آن صحبت کنیم و احتمالاً بازی در آن را در کودکی به خاطر دارید، زمین 3G است. این قبلاً بیشتر با نام AstroTurf شناخته می شد، اما همانطور که در طول سال ها توسعه یافته است برچسب "3G" را به خود گرفته است. در گذشته چمن با ماسه پاشیده می‌شد، اما امروزه به جای آن از خرده‌های لاستیکی پر شده است. در ادامه این مقاله با ما باشید

مخلوط خرده لاستیکی، که از لاستیک های بازیافتی ساخته شده است، به سطح اجازه می دهد تا حدود هشتاد ساعت در هفته بازی کند. بهبود قابل توجهی در مجموع پنج ساعتی که چمن طبیعی می تواند با آن کنار بیاید قبل از اینکه برای بازیابی تلاش کند. با این حال، برای تولیدکنندگان نگران کننده است، گلوله های لاستیکی با افزایش سرطان در سال های اخیر مرتبط بوده اند ولی هم اکنون درحال بررسی است.

به طور معمول زمین های 3G در مکان هایی یافت می شوند که آب و هوا استفاده از چمن را غیرممکن می کند. این می تواند به این دلیل باشد که منطقه بسیار مرطوب است و زمین خیلی سریع خراب می شود، یا ممکن است به دلیل سرد بودن چمن رشد کافی نداشته باشد. آنها در شبه جزیره اسکاندیناوی محبوب هستند و حدود دوازده تیم در اسکاتلند از تغییراتی در موضوع 3G استفاده می کنند.

تاپ تک...
ما را در سایت تاپ تک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ارسلان toptech بازدید : 117 تاريخ : شنبه 18 تير 1401 ساعت: 16:22

چمن مصنوعی

grass

Desso Grassmaster که تا حدودی به عنوان یک "سطح زمین بازی ورزشی" توصیف می شود، محبوب ترین و رایج ترین سیستم ترکیبی موجود در بازی های امروزه است که مخلوطی از چمن طبیعی و الیاف مصنوعی است با تکینیو در این مقاله جذاب همراه باشید.

الیاف به عمق بیست سانتی متر داخل چمن تزریق می شود و تنها حدود 3 درصد از کل سطح زمین را پوشش می دهد. همانطور که چمن رشد می کند، ریشه های آن با الیاف مصنوعی در هم می آمیزد. شرکت سازنده ادعا می کند که این امکان را برای ساختاری محکم و یکنواخت از چمن با زهکشی بهتر نسبت به چمن طبیعی به تنهایی و بهبود "آسایش بازی" فراهم می کند.

برخی از شناخته شده ترین استادیوم هایی که از Desso Grassmaster استفاده می کنند عبارتند از: استمفورد بریج زمین خانگی چلسی، گودیسون پارک اورتون، پارک سنت جیمز در نیوکاسل، ورزشگاه امارات آرسنال، آنفیلد، ویلا پارک و اولدترافورد در منچستر. مشهورترین ورزشگاه، زمین پرچمدار اتحادیه فوتبال انگلیس، ومبلی است.

تاپ تک...
ما را در سایت تاپ تک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ارسلان toptech بازدید : 133 تاريخ : شنبه 18 تير 1401 ساعت: 16:16

دروازه قرآن که در شمال شهر و ورودی شهر شیراز قرار دارد، یکی از دروازه‌های به جای مانده از دوره‌های قدیم در شیراز است که امروزه به عنوان یکی از آثار تاریخی این شهر محسوب می شود. 

بر اساس بررسی تکینیو در شیراز قدیم، ۶ دروازه وجود داشت اما امروزه تنها دروازه قرآن باقی مانده است اما مردم شهر هنوز به محل دروازه‌های قدیمی اشاره می‌کنند که عبارتند از: (دروازه قرآن، دروازه اصفهان، دروازه سعدی، دروازه قصابخانه، دروازه کازرون، دروازه شاه داعی الی اله). در مدخل تنگ الله اکبر با دروازه‌ای روبرو هستیم، که به دروازه قرآن معروف شده‌است. این دروازه به دستور عضدالدوله دیلمی ساخته شده‌است. وجه تسمیه آن بخاطر قرآنی است، که به دستور وی در آن گذاشته شده بود تا مسافرین به سلامت از زیر آن عبور کنند. این طاق به مرور زمان به خرابی رفت، تا این که در زمان کریم خان زند از نوساخته شد و قرآن معروف به «هفده من» که منسوب به خط سلطان ابراهیم نوه شاهرخ تیموری در بالای آن گذاشته شد. قران مذکور در حال حاضر در موزه پارس شیراز نگهداری می‌شود. این دروازه با نابخردی شهرداری شیراز در سال۱۳۱۵شمسی با دینامیت ویران شد. باردیگر این دروازه با بلندنظری یکی از بازرگانان معروف شیراز بنام حسین ایگار در سال ۱۳۲۸شمسی تجدید بنا گردید. در اتاقک‌های کناری این بنا، ایگار و همسرشان دفن گرديده اند. دروازه قرآن در شمال شهر شیراز در تنگ الله اکبر میان کوه چهل مقام و کوه باباکوهی قرار دارد و در واقع در خروجی شیراز به سمت کمربندی و جاده شهرستان مرودشت واقع شده‌است. این بنای تاریخی در کنار فلکه طاووسیه شیراز قرار دارد.  دروازه قرآن در فاصله کمتر از ده متری مقبره خواجوی کرمانی و همچنین فاصله کمتر از پانصد متری باغ جهان‌نما و همچنین فاصله کمتر از هزار متری مقبره شاعر نامدار پارسی زبان حافظ شیرازی و باغ جهان‌نما قرار دارد

تاپ تک...
ما را در سایت تاپ تک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ارسلان toptech بازدید : 154 تاريخ : چهارشنبه 15 تير 1401 ساعت: 15:03

بی شک همه ی ما بعد از یک روز خسته کننده و پر استرس، به یک مکان در بام شهر به دور از شلوغی و دود و ترافیک نیاز داریم. با تکینیو همراه باشید تا همچین مکانی را به شما معرفی کنیم.

 

کافه تراس در بالای شهر قرار گرفته است. کافه ای که به نظر من نشستن و نوشیدن چای و دیدن منظره شهر، توانایی دور کردن و از بین بردن خستگی شما را بعد از یک روز کاری سخت و تکراری خواهد داشت! در فصل زمستان بروید و از هوای سرد و نوشیدن چای و قهوه لذت ببرید، یا در فصل تابستان از گرمی هوا با نوشیدن شیک و اسموتی حال خود را جا بیاورید

تاپ تک...
ما را در سایت تاپ تک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ارسلان toptech بازدید : 147 تاريخ : چهارشنبه 15 تير 1401 ساعت: 14:59

همچون اکثر ابعاد زندگی اجتماعی، سینمای امسال هم تحت تاثیر شدید همه‌گیری جهانی، روزهای متفاوتی نسبت به سال‌های گذشته سپری می‌کند. از تاخیر یا توقف پروژه‌های سینمایی تا تعطیلی سالن های نمایش و برگزاری آنلاین جشنواره ها، همگی تاثیر عمیقی بر روی تجربه ما از سینما در سال 2020 گذاشته‌اند. جدا از پروژه های جریان اصلی هالیوود، تا ماه اکتبر امسال، در سینمای مستقل و ایندی فیلم های مهمی منتشر شده که جز در جشنواره برلین، فرصت دیگری برای عرضه و جلب توجه پیدا نکرده اند. در این مقاله به معرفی مهمترین فیلم هایی که تا این تاریخ در دسترس تماشای عمومی قرار گرفته‌اند از نظر تحریریه تکینیو می‌پردازیم.

The Woman Who Ran

هونگ سانگ سو

هونگ سانگ سو در چند سال گذشته، هر سال حداقل یک فیلم ساخته و امسال نیز از آن روند مستثنی نیست. درThe Woman Who Ran ، سو با یک ریتم افتاده و ملانکولیک، بافتار روابط زنانه در آستانه‌ی پا گذاشتن به میانسالی را واکاوی می‌کند. زنی که در غیاب همسرش برای دیدار با دوستانش بعد از مدت‌ها به خارج از شهر سفر می‌کند، حالا مشغول تجربه احساسات تازه ایست، تجربه‌ای توامان با اندوهی ناشناس که در دیالوگ های اندک فیلم به شکل تکان دهنده‌ای منتقل می‌شود.

 

تاپ تک...
ما را در سایت تاپ تک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ارسلان toptech بازدید : 144 تاريخ : چهارشنبه 15 تير 1401 ساعت: 14:41

در جدیدترین شایعات مطرح شده ، مارک گورمن بیان کرده است که احتمال به وقوع پیوستن سنسور دمای بدن در اپل واچ سری هشت بسیار بیشتر شده است با تکینیو همراه باشید.

 

مارک گورمن بیان کرده است که سنسور دمای بدن در سری هشتم از ساعت هوشمند اپل توانایی اعلام داشتن تب به کاربر را دارد در صورتی که قبلا اعلام شده بود که این سنسور فقط در برنامه های باروی کاربرد خواهد داشت.

تاپ تک...
ما را در سایت تاپ تک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ارسلان toptech بازدید : 160 تاريخ : سه شنبه 14 تير 1401 ساعت: 13:48

آیفون ها همیشه به بالارده بودن و قیمت بالا معروف بودند تا اینکه اپل با معرفی سری سی و سپس اس ای نسخه ی ارزان قیمت خود را معرفی کرد و حالا در آخرین رویداد اپل شاهد معرفی آیفون اس ای 2022 هستیم با تکینیو همراه باشید.

 

همانطور که از تصاویر پیداست اس ای 2022 ظاهری به مانند سری آیفون های شیش و یا هفت دارد و از نظر ظاهری چهره ای آشنا دارد و در این زمینه تغییر خاصی را نداریم.

 

در باطن اما شاهد استفاده از چیپست A15 اپل هستیم چیزی که در سری 13 آیفون ها استفاده شده است و نشان می دهد که این دیوایس قرار است قدرت خیره کننده ای را به نمایش بگذارد. در بحث حافظه ی داخلی این دیوایس همانند نسل قبلی خود از سه گزینه ی 64GB ، 128GB و 256GB پشتیبانی می کند و بر اساس بررسی های تکینیو حافظه ی رم این دستگاه 4GB است.

 

تاپ تک...
ما را در سایت تاپ تک دنبال می کنید

برچسب : آیفون , موبایل, نویسنده : ارسلان toptech بازدید : 135 تاريخ : سه شنبه 14 تير 1401 ساعت: 13:32

بیش از ده ماه است که ورزشگاه خانگی رئال مادرید در حال بازسازی است و این اتفاق باعث شده تا رئالی ها بازی های خود را در ورزشگاه آلفردو دی استفانو برگزار کنند ( ورزشگاه رئال مادرید کاستیا).  اما پس از بررسی های اولیه ی تکینیو مشخص شد که این ورزشگاه در حال پیشرفت بسیار زیادی است تا بتواند خلاقانه ترین ورزشگاه به خصوص در رقابت با واندا متروپولیتانو (Wanda Metropolitano) ورزشگاه جدید هم شهری رئال یعنی اتلتیکو مادرید لقب بگیرد.
 

حال مارکا(Marca)  جزئیات جدیدی از تغییرات جدید سانتیاگو برنابئو منتشر کرده است که در این مطلب به آن پرداختیم.

تاپ تک...
ما را در سایت تاپ تک دنبال می کنید

برچسب : فوتبال, نویسنده : ارسلان toptech بازدید : 560 تاريخ : دوشنبه 13 تير 1401 ساعت: 14:38

بالاخره یکی از رویداد های جذاب امسال یعنی آنپکد سامسونگ اتفاق افتاد و همانند چیزی که انتظار میرفت S22 و S22+ معرفی شدند با تکینیو همراه باشید تا با مشخصات آن ها آشنا شویم.
یکی از تغییرات اس   22 و اس 22 پلاس کوچکتر شدن ابعاد آن ها نسبت به نسل پیشین خود می باشد که به نظر با توجه به اینکه خریداران این دیوایس ها مخصوصا نسخه عادی اس 22 اکثرا به دنبال سخت افزاری قدرتمند در دیوایسی جمع و جور هستند این اتفاق یک مزیت حساب می شود.
 

دوربین سه گانه ی S22 و S22+ نیز کاملا یکسان است این دوربین سه گانه شامل یک لنز 50 مگاپیکسلی سامسونگ GN5 با اندازه ی سنسور 1/1.57 اینچی است ، در کنار این لنز، لنز اولترا واید 12 مگاپیکسلی قرار دارد که در جلوی سنسوری با اندازه ی 1/2.55 اینچی قرار دارد که متاسفانه دارای فوکوس خودکار نمی باشد. سومین و آخرین لنز این دوربین سه گانه یک دوربین 10 مگاپیکسلی است که دارای زوم اپتیکال 3 برابری است و دیگر خبری از لنز 64 مگاپیکسلی با قابلیت زوم دیجیتال خبری نیست. در دوربین سلفی نیز هر دو دستگاه از سنسور 10 مگاپیکسلی بهره میبرند. تغییرات دیگری نیز در این دیوایس ها انجام شده است که آن ها را جذاب تر کرده است

تاپ تک...
ما را در سایت تاپ تک دنبال می کنید

برچسب : سامسونگ, نویسنده : ارسلان toptech بازدید : 137 تاريخ : دوشنبه 13 تير 1401 ساعت: 14:16